Жінки, які їдять морозиво і п'ють незбиране молоко, суттєво підвищують свої шанси завагітніти, стверджують учені.
Американські дослідники виявили, що жінки, які вживають знежирені молочні продукти, такі як знежирене молоко, майже в два рази частіше страждають від проблем з фертильністю, пов'язаних з менструальним циклом.
Приблизно четверть жінок, які не можуть нормально завагітніти, страждають від проблем з овуляцією, головними симптомами яких є припинення місячних або нерегулярні місячні.
Дослідники виявили, що в порівнянні з тими жінками, які їдять морозиво рідше одного разу на тиждень, ті, хто їсть морозиво принаймні двічі на тиждень, на 40% рідше випробовують проблеми із зачаттям через проблеми, пов'язані з менструальним циклом, пише «Telegraph» в перекладі видання «Інопреса».
Чим більше учасники експерименту вживали молочних продуктів з високим вмістом жирів, тим з більшою вірогідністю вони могли зачати дитину.
Хорхе Чаварро з Гарвардської медичної школи в Бостоні, штат Массачусетс, рекомендує жінкам, які планують завести дитину, змінити дієту.
Він говорить: «Вони повинні перейти з молочних продуктів з низькою жирністю на молочні продукти з високою жирністю, наприклад, замінити знежирене молоко в своєму раціоні на незбиране, а замість йогурту їсти морозиво».
Причини більшості проблем з овуляцією, що ведуть до безплідності, відомих також як жіноча ановуляційна безплідність, поки невідомі. Проте вони часто пов'язані з порушеннями режиму харчування, гормональним дисбалансом, надмірними фізичними вправами, дисфункцією щитовидної залози і резистентністю до інсуліну.
Доктор Чаварро, чиє дослідження було опубліковано вчора в журналі Human Reproduction («Розмноження людини»), сказав, що зв'язок між молочними продуктами з високим вмістом жиру і фертильністю, ймовірно, пояснюється змінами гормонального балансу під час вживання різних продуктів харчування.